Tuesday, August 3, 2010

Ketam dalam raga...

Macam biasa intro aku ni nak melalut dulu sebelum sampai topik sebenar...

Aku ni pekerja yang jujur (ceh...) atau dalam bahasa lainnya, lurus bendul...sambil menaip ni aku tengah buat kerja di komputer yang satu lagi (yang ni notebook sendiri), tapi tahap production rendah sebab letih minda dan fizikal. Emosi agak burnout... Apa yang buat aku kata aku ni lurus sebab pada masa ni mengupdate blog peribadi ni, aku rasa bersalah jugak walaupun curi masa seminit dua. Tapi production tahap hampehhh sangat, maka aku decide nak buat something yang relaxkan otak skit iaitu terapi update blog..boleh la aku nak merepek-repek, kasi lepas itu serabut dalam otak... Takpe, jam 'ngelat' ni aku ganti masa overtime kelas petang, so aku tak claim la extra office hours petang. (Aku kata dah, aku ni lurus, tapi aku memikirkan seringgit dua duit gaji yang aku dapat tu tak tau la status halal haramnya, pasal boleh dikata GB - gaji buta..hehehe...)

So, abis intro melalut, baru le aku ke topik merujuk kepada tajuk di atas, "Ketam dalam raga...." heheheh...

No comments:

Post a Comment