Monday, November 1, 2010

Happy birthday to me...

ke-29...tak sabar nak menginjak usia 30 hehehe...

tahjiik gak debei udei...

Banyak peristiwa aneh dan kelakar hari ni.

Yang aku paling rasa kelakar atau 'tahjiik' kalau dalam bahasa Melanau, hubby nyaris-nyaris lupa birthday, pukul 945am baru hantar sms wish birthday, tapi aku relaks je. Tak ada lagi episod merajuk-rajuk macam tahun-tahun sudah kuikuikui...sama ada aku dah terbiasa dengan hubby yang birthday2 ni relaks aje (rujuk entry birthday aku last year), ataupun dah makin tua by year, so dah kurang kisah dengan birthday2 ni. Last year siap buat list lagi on what to do to celebrate birthday la konon hehehe...

Dan anehnya, aku melawa lebih ari ni, siap pakai gelang mutiara lagi pegi kerja. Baju pun baju kurung kain sari yang baru first time pakai, siap sedondon dengan kain tudung (biasanya belasah aje, matching tak matching tu janji selesa)...cuma sandal aje dah comot, pasal dengan perut boyot ni, sandal yang tinggal kebanyakannya high-heeled, so tak sesuai la nanti tergolek-golek...

Birthday present dari hubby? Cukupla mendapat hubby yang menjadi bapa yang baik bagi anak-anak, ringan tulang menguruskan anak-anak, aku bersyukur sangat...maybe he is not a romantic lover, but he is a good husband and father to my children..entah apa lagi yang tak cukup...

Aku? ?? ??? hampehhh...kuikuikui

No comments:

Post a Comment