Wednesday, July 21, 2010

Little things...

Perkara yang nampak kecil tapi buat aku betul-betul happy hari ni. Insiden ini beberapa minit yang lepas, aku baru lepas habis shooting untuk kelas (ada teknologi, pakai la...)

Terjumpa student yang pernah aku supervise semester lepas. Diorang tanya aku, "puan kat hospital mana klinikal nanti?"

Aku jawab, "kat hospital X dan Y. Kenapa?"

"Kitorang kat hospital Z. Ala, rugi la, banyak benda belajar dengan puan hari tu."

huhuhuhu bahagianya aku mendengarnya...sekurang-kurangnya aku rasa berjaya jugak walaupun ada ketikanya aku rasa macam melukut di tepi gantang, entah student belajar apa daripada aku, entahkan tidak. Tapi, dapat feedback macam ni, kiranya ok la aku teruskan apa yang dah aku buat semester lepas, iaitu sentiasa tanya rasional membuat sesuatu perkara (supaya tidak buat kerja macam robot) dan sentiasa memberi inspirasi, bahawa it's gotta to be more to life, than chasing down every temporary high to satisfy...(ourselves, siapa lagi) (lagu Stacie Orrico pulak)....

No comments:

Post a Comment