Tuesday, March 17, 2009

Friendster...Class of SPM 98 & PMR 96

my oh my...aku dpt demam sainsri minggu ni...internet, dunia tanpa sempadan. Aku dah berusaha berhibernasi dalam tahun-tahun kebelakangan ini...so aku memang putus hubungan habis la dengan mantan warga-warga sainsri termasuk beberapa yang sama Unimas dengan aku...malah yang sama kursus...pehhh aku pun tak tau kenapa, cuma banyak yang aku nak lupakan...jeng jeng jeng. Tapi, bak kata orang, time heals...jadi sebab itu aku tergerak hati nak melayari laman web sesawang cari member-member lama...

Bahhh aku terjumpa
friendster kawan saya... Aku dah malas dah nak join fiendster ka, facebook ka...dulu tahun 2005-06 aku ada friendster, tapi pastu aku abaikan je sebab malas nak menten (busy keja bebbb) dan aku rasa tak sedia lagi nak berhadapan dengan masa silam aku...hmmm tapi sekarang...yeah baby yeah...how time flies...and heals...
err aku pun dah tak ingat username aku kat friendster tu...sure dah takde page aku tu...dan aku pun still maleh nak register account baru...

No comments:

Post a Comment